Thursday, 15 Apr 2021

Google oglaševanje cenik odvisen od več dejavnikov

Podjetja za Adwords marketinške kampanje namenjajo različne količine sredstev, stroški oglasov morajo biti v vsakem primeru prilagojeni potrebam in finančnim zmožnostim podjetja. Seveda pa obstaja Google oglaševanje cenik, na katerega vpliva več različnih spremenljivk, ki so med seboj povezane.

Cena je največkrat odvisna od tega, kako konkurenčen je trg, na katerem trgu podjetje posluje, kako konkurenčne so ključne besede, ki se uporabljajo v oglasih, ter kako kakovostne so marketinške kampanje in pristajalne spletne strani. Kaj vse zajema Google oglaševanje cenik in kaj vse vpliva na ceno, si lahko preberete na spletnem naslovu https://google-oglasevanje.com/cenik-google-oglasevanja.

 

Strategija in pravi pristop znižujeta ceno klika

 

Pri Adwords trženju na največjem oziroma najbolj uporabljenem spletnem iskalniku, je pomembno slediti premišljeni strategiji in pravemu pristopu, pri čemer vam lahko pomagajo strokovnjaki v podjetju Dominatus. Google oglaševanje cenik vam sestavijo tako, da je kar se da najbolje prilagojen vašemu podjetju. Dobro načrtovana in postavljena marketinška kampanja, lahko zniža ceno klika tudi do osemkrat, kar je vsekakor prednost. Optimizirana kampanja vključuje tudi nekatere strategije, kot so:

  • Podrobna analiza ključnih besed
  • Skupina oglasov je prilagojena URL naslovom (na primer menijem na spletni strani)
  • Prilagajanje oglasov vsaki skupini oglasov (izboljšanje CTR in QS)
  • Izključevanje neprimernih izrazov oziroma negativnih ključnih besed

      

Načrtovanje ključnih besed in iskanje cen za klik  

Strokovnjaki pred pričetkom kampanje analizirajo in načrtujejo ključne besede v seznamih iskalnih izrazov. Za to uporabljajo različna orodja, podjetjem pa je na voljo tudi Keyword Planner oziroma načrtovalec ključnih besed, ki omogoča vpogled v Google oglaševanje cenik, saj lahko vpišete določeno ključno besedo in na podlagi te najdete natančno število mesečnih iskanj. Sicer pa ta cena ni dokončna, znižati jo je mogoče skoraj za polovico, v kolikor se podjetje odloči, da bo Adwords trženje prepustilo strokovnjaku na tem področj

Cena za klik odvisna od konkurence in negativnih ključnih besed

 V največji meri je strošek Adwords oglaševalske kampanja odvisen od konkurence. Če je veliko konkurence v podobni panogi oziroma na spletnem iskalniku ciljajo na podobno ali enako skupino ključnih besed, je višja tudi cena za klik oziroma zakup besede.

Ena od funkcij Ads programa je, da odstranjuje ključne besede, za katere ne želimo da se prikazujejo. Pravimo jim negativne ključne besede. Pomembno je ustaviti prikazovanje oglasov za stvari, ki niso povezane z vašim oglasom. S tem tudi ustavite nepomembne klike, zmanjšate stroške in izboljšate razmerje med prikazi in kliki.

Lokacijsko ciljanje in razpored prikazovanja oglasov

Stroške Adwords kampanje je mogoče omejiti tako, da se oglasi prikazujejo samo ljudem na določenem geografskem območju. To je smiselno, če podjetje prodaja izdelke in storitve na lokalni ravni in ne gre za večjo spletno trgovino. Z lokacijskim ciljanjem oglasov, lahko zmanjšate nepomembne klike in spodbudite več lokalnih konverzij. V programu Ads je mogoče tudi izbrati časovni razpored prikazovanja oglasov. V kolikor se smatra, da analitika pokaže, da obiskovalci najpogosteje iščejo informacije o določenem izdelku samo ob določenih urah v dnevu.

Višja kot je ocena kakovosti, nižja je cena klika

 Program za vsako zakupljeno ključno besedo tudi določi oceno kakovosti, pri čemer velja, da je Google oglaševanje cenik tudi odvisen od tega, kako visoka je ta ocena. Višja kot je ocena kakovosti, nižja je cena klika in obratno. Ocena kakovosti je podana v številkah od 1 do 10. Na primeru bi to pomenilo, da ocena kakovosti 1 pomeni približno 5 evrov za ceno klika, ocena kakovosti 10 pa zniža ceno klika na 0,50 evra.

Kako zvišati oceno kakovosti za nižje stroške?

Strokovnjaki uporabljajo nekaj načinov, zato da bi zvišali oceno kakovosti in posledično znižali stroške za Google oglaševanje cenik, kar se tiče cene za klik. Profesionalna izdelava spletnih strani pomembno vpliva na oceno kakovosti, saj uporabnikom nudi boljšo uporabniško izkušnjo, kar vpliva tudi na to, da potencialni kupci dlje ostajajo na spletni strani. Na višjo oceno kakovosti vpliva tudi privlačnost oglasa, saj nanj uporabniki bolj pogosto klikajo. Pomembna je tudi sama ustreznost oglasa, pri čemer gre za smiselno povezavo med zakupljeno ključno besedo v oglasu in kontekst spletne strani.

 

Google oglaševanje cenik z bonusi za novince

Dobro je vedeti, da Adwords marketing kampanje niso brezplačne, zato ob vsakmi kampanji nastane določen strošek, ki pa je odvisen od različnih dejavnikov. Da bi lahko nekoliko znižali ceno, vam v podjetju Dominatus nudijo po meri prilagojen Google oglaševanje cenik za opravljene storitve, ki jih izvajajo strokovnjaki. Ponujajo vam tudi popuste v obliki posebnih bonusov v vrednosti od 60 do 120 evrov, ki so namenjeni vsem spletnim stranem, ki se prvič poslužujejo trženja na spletnem iskalniku.

Hkrati vam zagotovijo popoln nadzor nad podatki, do katerih lahko v realnem času dostopate preko vašega računa Adwords. Ne glede na to, da boste za izvajanje kampanje Adwords oglasov najeli strokovnjake, bo račun z vsemi podatki ostal v vaši lasti, kar je še posebej pomembno v primeru morebitne prekinitve sodelovanja. Ob enem lahko redno spremljate tudi rezultate samih kampanj, saj strokovnjaki učinke nastavljenih ciljev merijo na vseh področjih, ki so dostopni s povezavo računa AdWords z računom Analytics.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja