Sunday, 14 Aug 2022

Kako shujšati na pravilen način?

Hujšanje

Vsi, ki ste se kdaj podali v hujšanje z željo, da bi se znebili odvečnih kilogramov, zagotovo veste, da sam proces zahteva trud, vztrajnost in seveda potrpežljivost, saj rezultati, na žalost, ne pridejo kar čez noč. Za to, da bi lahko trajno uravnavali svoje kilograme in želen videz, je treba tudi spremeniti svoj življenjski slog.

Ker je za to, da shujšate odvisnih kar nekaj faktorjev, je dobro, da se nekaterih poskusite izogniti. To so predvsem stres, pozne večerje in izpuščanje obrokov. Raje poskusite pojesti majhen obrok, če pa še niste lačni, pa posezite po sadju ali majhnem koščku polnozrnatega kruha.

Hujšanje

Zdravo hujšanje je dolgoročno

Kadar se podate na pot proti svoji sanjski postavi, to vzemite kot pot, ki vas bo pripeljala do želenega cilja. Seveda se bodo tukaj zagotovo spremenile določene trenutne navade ali pa celo cel prehranski slog. Vendar to ni nič hudega, saj boste tako začeli s svežimi energijami in žalni določenega cilja.

Takoj ko se boste zavedeli, da če pojeste manj, kot porabite, tudi postopno izgubljate telesno težo, ste že na dobri poti. Zdravo hujšanje pomeni, da, na primer, na teden izgubite od slabega do dobrega 0,5 kg. Je pa rešitev za dolgotrajno hujšanje zagotovo sprememba prehranskih navad, v paru z redno telesno vadbo. Ta par je tudi idealen način, da se ne boste več redili.

Kdaj se podati v hujšanje?

Za vas je prava pot in pomoč za hujšanje, če se najdete v spodnjih opisih:

  • bi radi izgubili težo na zdrav način in jo tudi ohranili,
  • če trpite za povišanimi kilogrami, debelostjo ali povečano količino maščobnega tkiva,
  • bi želeli strokovno pomoč ter preverjene pristope in nasvete za popolno izgubo odvečnih kilogramov,
  • se počutite obupano, ker se vam zdi, da ste preizkusili že čisto vse, pa nič ni delovalo,
  • veste, da so za trajno izgubo teže potrebni trije mejniki in to so trud, volja in čas.

V hujšanje se ne spustite, če niste o tem prepričani in dvomite o končnem rezultatu. Saj brez trde volje in močne želje z raznimi izgovori in tako imenovanimi »cheat meal-i«, ne boste prišli nikamor. Kadar boste trdno odločeni, da želite spremembo in boste tudi pripravljeni nekaj spremeniti, ter postaviti zdravje na prvo mesto, bo ta sprememba življenjskega sloga milejša.

Rezultate boste opazili hitreje in veliko bolj se jih boste razveselili.

Potrebujete pomoč?

Zato, da boste v samem procesu učinkovito in dolgotrajno izgubili odvečne kilograme ter jih nato pridno ohranjali, se nikar ne branite pomoči s strani nutricionista. Ta je strokovnjak na področju prehrane in vas bo zelo učinkovito in postopoma vodil skozi celoten proces. Ob enem vam bo odlična motivacija in pomoč, ko boste v krizi.

Redno bo spremljal vaš napredek in se tudi v primeru ustavitve, z vami pogovoril, kaj bi lahko izboljšali ali kje je tisti hakeljc, zaradi katerega se je vse ustavilo. Sam strokovnjak vam bo prav tako razložil pomen za zdravo hujšanje, vam priporočil, kako se prehranjevati in vam tudi sestavil jedilnik, glede na vaše trenutno stanje, starost in glede na zastavljen cilj, ki ga želite na koncu doseči. Za vas se odpre program, ki je urejen samo za vas in ni enak nobenemu drugemu.

Kaj vsebuje program za hujšanje?

Ko boste poiskali pomoč nutricionista, vam bo le-ta predstavil in ponudil program, preko katerega boste skupaj napredovali iz meseca v mesec. Od tega programa lahko pričakujete:

  • številna prehranska svetovanja,
  • natančen načrt aktivnosti, prehrane in samega življenjskega sloga,
  • sprotno prilagajanje prehrane, glede na vaš vsakdan,
  • redno vas bo spremljal izbran strokovnjak,
  • na voljo imate tudi vodeno nakupovanje v trgovini (za doplačilo),
  • če vam dan ne omogoča časa, se lahko s strokovnjakom posvetujete tudi kar preko spleta.

Program dosega 4 točke, preko katerih se gre postopoma:

  1. Pred svetovanjem
  • posvet po telefonu,
  • izpostavitev vaših želja in težav,
  • prehranski dnevnik,
  • analiza vaše trenutne prehrane,
  • priprava raznih strokovnih nasvetov za težave in za doseganje cilja.
  1. Uvodno svetovanje
  • ocena vašega življenjskega sloga,
  • meritev same telesne sestave,
  • razlaga o prehranskih navadah,
  • trenutna ocena stanja,
  • skupna postavitev dosegljivih ciljev.
  1. Prehranski načrt
  • sestavljen tako, da je popolnoma prilagojen vam,
  • pripomba za optimalen vnos potrebnih hranil,
  • okusne ideje za pripravo obrokov,
  • dodana živila čisto po vašem okusu,
  • popolna podpora za implementacijo,
  • če so vključena kakšna sporna živila, se doda seznam zdravih živil, za njihovo zamenjavo,
  • popoln nakupovalni listek.
  1. Potek programa za hujšanje
  • do 6 rednih srečanj v tednu,
  • napredno spremljanje vašega napredka,
  • sprotno prilagajanje hrane,
  • voden, zdrav nakup primernih živil.

Kako pa se orientirati po zaključenem programu?

Ko bo program zaključen, boste že opazili in občutili prve spremembe. Za dolgotrajne rezultate pa lahko poskrbimo le, če ostanete dosledni in se držite dosedanjih pogovorov, kupujete le živila, ki vas bodo nasitila in ki vam bodo dala energijo.

Poskusite se izogniti preveč predelani hrani, saj lahko vsebuje skrite slabe maščobe, ogljikove hidrate in sladkorje, ki pa za vaše telo niso dobrodošli v veliki meri. Poskusite posegati po polnozrnatih žitih in pustem mesu.

Vsi vemo, da je »mastno – slastno«, pa vendar se je treba za doseganje rezultatov maksimalno potruditi in uvesti zdrav življenjski slog.