Saturday, 4 Jul 2020

Vsak dan testenine

testenine

Kdo obožuje testenine na tisoč in en način, roke gor. To je tako enostavna in tako dobra hrana, da bi si jo lahko privoščili prav vsak dan, je tako? Če pa je pametno vsak dan jesti testenine pa je drugo. To je tradicionalno italijansko živilo, brez katerega v italijanski kuhinji pač ne gre. Mislim, da imamo tudi v Sloveniji to navado, da morajo testenine vedno biti v predalu na zalogi. Če moraš kaj skuhati na hitro so to običajno kar kakšni makaroni z različnimi omakami, kot so smetanova oziroma sirova, tunina ali pa jih kar samo postrežemo s pestom. To enostavno živilo lahko postrežemo s čemer koli. Lahko naredimo različne omake, lahko jih dodamo k mesu, lahko ustvarimo lazanjo ali po primorsko pastičo. Toliko je možnosti kako pripraviti testenine, da imate lahko ideje za celi mesec, če se jih seveda prej ne naveličate. Prednost je tudi da so kar poceni in si jih za to lahko vsak privošči. Lahko izbirate med polnozrnatimi, jajčnimi, pšeničnimi in mnogimi drugimi testeninami. Kar pa je še velika prednost, ni vam jih treba kupovati, naredite jih lahko kar sami doma. Vendar morate za pripravo testenin imeti ustrezne pripomočke in veliko živcev.

testenine

Najprej morate zamesiti testo, ki mora biti ravno prav mehko in ravno prav trdo. Večkrat ko jih boste delali, bolj boste dobili občutek kakšno testo je pravo. Nato pa morate testo razvaljati, žal pa ga boste težko razvaljali na tako tanko brez pripomočkov. Potrebujete pripomoček za valjanje testa, med katerega daste testo in ga razvaljate vsakokrat na tanjše. Dokler ni primerne debeline za testenine. Odvisno je tudi kaj delate, ali bodo to ravioli, špageti, svedri ali kaj drugega. Odvisno od tega kaj ustvarjate je kakšna je prava debelina. Pravilo pa je naj bo čim tanjše. Ko jih naredite je le še čas za kuhanje. Spet odvisno od tega katere kuhate. Nato pa še omakica in voila kosilo je na mizi. Pravzaprav je to tudi odlična večerja in še boljše, obrok po treningu. Namreč po domače rečeno makaroni vsebujejo veliko beljakovin in tudi ogljikove hidrate, ki jih potrebujete po treningu. Tako da bi lahko rekli da je to kar dober obrok po fizični aktivnosti. Prijetno vas bo nasitil in povrhu vsega je še odličen. Če vas skrbi zaradi dodatnih kilogramov pa izberite polnozrnate testenine. Ali pa kakšne drugačne. Zanimivo je da so pričeli proizvajalci delati že vse mogoče testenine, pa čičerikine, riževe, testenine iz leče in podobno.

Če boste kdaj šli v Italijo, obvezno pojdite v kakšno specializirano trgovino, tam boste šele videli koliko različnih testenin obstaja in kaj vse lahko kupimo. Tudi vizualno izgledajo čudovito. Od barv, do velikosti in oblike, res čudovito za videt, kaj šele za poskusit. Če imate radi testenine morate vsekakor tudi poskusiti kakšne že pripravljene testenine pri njih, saj so oni res strokovnjaki. Vse pripravijo sami in pripravo obvladajo. Če jih imate radi jih morate vsekakor tudi sami doma pripraviti, poigrajte se in poskusite. Težko je dokler ne poskusiš, ko pa jih enkrat ali dvakrat narediš pa dobiš malo občutka in priprava ni več težavna. In veste kaj, ko jih boste pripravili sami, boste toliko bolj ponosni na to. Pripravite še kakšno odlično omako, in testenine se vam bodo kar stopile v ustih. In še nekaj, ljubitelji testenin. Saj ni nič narobe če jih jeste vsak dan, vendar bo bolje, da jeste bolj raznoliko in vnašate v svoje telo tudi kakšno drugo ogljikovo hidratno živilo. Vaše telo potrebuje raznolikost, saj le tako pridobi vse vitamine in minerale, pa konec koncev tudi vse potrebne ogljikove hidrate in beljakovine. Vendar pa si jih še vedno 1-2x na teden kar brez slabe vesti privoščite.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja